05.10.07

tsau inimesed,

et viimane idee nagu ma saan aru on artiklivärk eks, ma muidu praegu mõtlesin selle peale, et mis võiks olla see ühine SUUREM põhjus, et igal juhul on meie kõige suurem mure praegu, MIKS TEHA NÄITUST ? eks? et see võikski olla!
igaüks mõtleb välja oma põhjuse ja kui näituse pealkirjaks panna näiteks ,olenevalt palju meid osaleb, a la "8 põhjust miks teha näitust ", siis võivad kõik teha ,mida iganes, aga ühine mure oleks vähemalt suur ja oluline ja igaüks saaks tegelda oma isikliku identiteediga , mis anyways on niikuinii kõige huvitavam.

et ma ei tea ,mis te arvate ja mida arvavad liina s. ja kaido ole, hmm (võibolla neile kui rohkemate kogemustega inimestele pole see enam nii suur küsimus, but...? )

kirjutage, mis mõtlete, hullult loll, et ma live' s diskussioonist osa võtta ei saa...

grüssgott,

marju

1 kommentaar:

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

tsau
kohe esimese hooga kiidan heaks mõtte "8 põhjust miks teha näitust" see on
põnev. ja lahendada saab kõikvõimalikult.

ootame teiste seisukohavõtte.
samas liina siib ütles, et talle pole identiteediteema oluline, ja sellega
ta ei viitsi tegeleda. aga muidugi võib üle küsida: see pole see, mis oli
enne. ps marju sel juhul oleks ju igaühel eraldi võimalus oma meediumid
valida, see oleks hea. sest ma ei taha videot teha:D ma olen videotest
absoluutselt KÜLLASTUNUD:P muide veel kaido ei pea midagi arvama, aga
liina tahtis veel jätta endale taganemistee. liinalt tuleb küsida.

jah.

gerda