24.09.07

tere...kuidas tunne on, millal tahate kokku saada? ma pole väga hästi oma sekretäri"kohust" täitnud viimased päevad, aga noh, kas homme sobib äkki või? kell 17? või küsin liiga hilja? asi on just liinas(siib), kes ei pidavat muul ajal tulla saama. aga kui sa saad, siis ütle, millal.

gerda

3 kommentaari:

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

Tere,

aitäh! Homme on ka nii, et me oleme graafikutega masinatehases kella kuueni. Teine Liina (Reismaa) nähtavasti ka.

Aga vahepeal ma lugesin läbi kõik protokollid ja mõtlesin asjade käigu üle järele ja mulle tundub üha rohkem, et peaksin ennast kogu üritusest taandama. Mitte vastutustundetusest, vaid ma ei suuda
suhestuda piisavalt identiteediprobleemiga, teised mured hoopis peas.
Nii et äkki saate ilma minuta hakkama? Ma selles muidugi ei kahtle
tegelikult...

Ikka kõige paremat,
Liina S

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

Tere

see nädal on minul väga tihe, just tuli üks leedu kolleeg
külla ja reedel avan oma näituse pluss tunnid. Kui saaks äkki nii, et
homme on Liina minu asemel ja jätab kõik meelde? Mul on pealelõuna
tihedalt täis ja sama on ka kolmapäeval! Mingi võimalus oleks ainult
neljapäeval kuuest aga siis ei sobi teistele. Üritage parem see nädal
ilma minuta.
Vabandan veelkord

Kaido

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

tere ..

liina, see on kurb uudis. eks hakkama saame, võimalik, ainult et
meid jääb aina vähemaks. ja nii liigub kogu ettevõtmine tasapisi
kahtlasesse realiseerumistsooni. aga keegi ei ole ju kohustatud osa võtma
ka, loomulikult. mis siis ikka. kas teised tahavad ikka edasi punnitada?
kui, siis küllap toimub group discussion järgmisel nädalal, sest mina,
greetel, veronika ja liina(reismaa) kohtume nagunii puumajas(vahel harva).

eks siis nii. aga fantastilist sügist(praegu vaatan aknast välja, on nii
ilus tume päikesepaiste kuidagi) igatahes kõigile seniks,

gerda