06.09.07

NÄITUS hobusepeas

TERE ja õnnitlen,
meil tuleb näitus hobusepeas.

30.01.2008-11.02.2008 MÄRTENS, SKODENKO, AGO, REISMAA, LEE, PIKKAS,
LOTSMANOV, UNT, OLE, SIIB

kõik on tore, ainult, et mina sain draakonis näituse jaanuari algusse:),
ja mul läheks vist ühisasjaga kiireks. ja mis puutub meie näitusse, siis
mina paneksin ette proovida vahetada ajad plaanis järgmise näitusega,
selleks tuleb vist kiirelt reageerida ja elin kardiga rääkida. kui see
üldse on võimalik. kuidas teile sobib ja mis te mõtlete?

gerda

3 kommentaari:

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

Einoh, see on nüüd küll vägev. Saab veel näitusel ka esineda! Ma arvan, et isegi enne kui Eliniga rääkida peaksime kõik me ise (mina ja Liina ka) korraks maha istuma ja rääkima, mida ja kuidas me tahame ja saame midagi teha. Paljugi mis, äkki polegi vaja lükata aga äkki on veel muidki probleeme. Nii et kiire töökooosolek kõigi asjaosaliste kohalokekul võimalikult varsti.

Kaido

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

tere..!

ufff!
tore.
kiireks l'aheb, jah. aeg on yldse absurdne asi. kontrollida veel absoluutselt ei oska.

mul endal on ka n'aitus. kuhugil mujal 24.01-10.02.2008. aga aga ikka)

et praeguseks.
teisip'aeval tulla ma ei saa. olen juba londonis. (uff siin ka kqik jooksevad hullult ringi)
aga olen teiega virtuaalselt. aga vqib-olla nii on isegi parem.
ja eestisse tagasi tulen arvatavasti 22. detsemberil...

nii siis..kiire kirjutamiseni,
anna

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

Tere veel

ma loodan, et kõik üritavad esimeseks kohtumiseks juba midagi konstruktiivset välja mõelda, mille pinnalt arutelu alustada. Lugu on tõesti komplitseeritud kui Anna jõuab tagasi veidi enne ja Gerda üldse mitte enne näitust. Aga sellest peaksimegi lähtuma, et osadega on nagu on.
Mul midagi endal nagu tekkis.

Kaido