17.10.07

Marju: näitus

ma lisan attachmentina oma mõtte, seoses näitusega.
gerda pliis edasta ka teistele, teil vist on täna koosolek!?

ok

ootan järelkaja


attachment:
„ 8 põhjust, miks teha näitust. „

Põhjus:
Järgnev pole mingi ametlik kontseptsioon, vaid spontaanne lühipõhjendus mu ambitsioonide olemasolu õigustuseks. Kõik see on põjustatud mingi teatava esteetika- vaimse või materiaalse- olemasolust, see on vajadus näha midagi ilusat ja näidata midagi ilusat, see võib olla pakendatud ükskõik kuidas: rämeintellektuaalkontseptuaalselt või emotsionaalselt või ... eksisteerib selline sõna nagu agalma, mis tähendab inimese sees olevat aaret või väärtust. Ma ei viitsi keerutada, usun, et kunst on üks võimalus selle otsimiseks/ paljastamiseks, igatahes on see motivatsioon eksisteerimiseks, kui mitte midagi rohkemat.

Tõenäoliselt tuleb minu poolt näitusele üks video, pluss seeria väikeseformaadilisi joonistusi/ maale, mis on sisuliselt seotud videoga, maksimaalse õnnestumise korral peaksid nad toimima kuigivõrd interaktiivselt.

Marju

Ps. Kuna nagu näitus ikka väga tõenäoliselt toimub, siis ette mõeldes tahan öelda, et olen kategooriliselt selle vastu, et mingi väljaspoolt isik koostab pressiteksti, et me peaks ikka ise hakkama saama sellega ja miks mitte isegi nii, et igaüks kirjutab ühe lause ja siis miksime selle kokku, mingi loll targutus ajab lihtsalt segadusse, nii meid kui kõiki teisi, kes peaksid seda näitust kunagi külastama.

Kommentaare ei ole: