09.10.07

oh sa raisk

mul tekkis mõtte... või soov. või mis iganes

mul on kõrini rõhutatud intellektuaalsusest ja irooniast iroonia nimel liskas veel siis kui kontekst *diskursus* on kitasas.
vot

teeme abstarktset kunsti!
maalime/joonistame seinte peale

mul on ka mingi ettepanek joonistamis süsteemi kohta. aga kuna hetkel olen raamatukogus ja inimesed ootavad ja klaviatuur tappab oma müraga.. võin pikkemalt kirjeldada õhtul...

mis te arvate?
süstematiseeritud kollektiivne abstraktne kunst... kõlab ju hästi

anna

2 kommentaari:

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

sind on tabanud minge veider välk või ?
mitte, et ei võiks nii teha, aga et kui teha kollektiivselt ja reaalajas, siis mingi väike praktiline point seisneb selles et ma pole veel tõenäoliselt eestis.

kas sulle tundus minu mõte "miks teha näitust" ebaloogiline või liiga kitsas või kontseptuaalne...või mis sa üldse arvad ?


*praegu oli esimene nö loeng-u sama nagu ole või siibi tunnidki- teema on nagu juba mainisin1.kunsti tulevik, maali tulevik 2. contryside-hmm. kõik oli veniv ja tüüpiline.
igaljuhul oli ka veids juttu abstraktsest kunstist- mainiti mingit sellist uut liikumist nagu 'minimalglam' vms-..., et seoses abstraktsusega tuli meelde

millest mul on kõrini , on mu enese kontseptsioonidest minust endast- aga ma ei ole kindel et ma kohe abstraktselt purskama hakkan, but god knows

marju

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

minupoolest lahe...irooniline muidugi:D on see et meil on praegu erialas
abstraktne kursus millest mina osa ei võta:D

kirjuta täpsemalt ja väga konkreetselt miks peaks ja kuidas ja mis sa
arvad. samas kui näituse nimi oleks "miks teha näitust?" siis oleks näitus
kui suur abstraktsioon päris naljakas, umbes, et me ei ütle midagi.
abstraktsest niipalju et meil on praegu kaasaegse kunsti workshop mida
juhatab üks ameeriklane kes räägib poststrukturalistidest ja meist peaaegu
mitte keegi ei saa mõhkugi aru sest ta räägib TOHUTULT keeruliselt. ja ta
eeldas et ma arutleme niimoodi. sest härm oli öelnud et me oleme advanced
ja räägime ingl keelt väga hästi. pfff sittagi. täiesti kasutu asi, mul
pole teaduslikku sõnavara. ega ka teistel.
ja tekstid mis me peame läbi lugema jäävad ka arusaamatuks. lihtsalt väga
uduselt saan pihta, väga uduselt. eriti kuna need on inglise keeles. nii
et täiesti abstraktne kursus minujaoks. ja põhivärk oli et poliitiline
kunst onju... millest mul on suva, mida ma ei tee, mida ma ei toeta, ja
mis on minuarust kasutu. täiesti abstraktne kursus minujaoks. aga mingi
praktiline ülesanne muidugi pidi ka tulema. keegi midagi kaasa ei
arutle(me ei saa aru mis ta räägib) ja tal oli esimese päeva lõpuks hapu
nägu ees. minul ka. lausa õudne, et selline kohustuslik asi. ma pole isegi
eesti keeles lugenud foucault'd ja derridad ja nii edasi ja nii edasi ja
nii edasi...

vaata asi on selles et näitus jõuab varsti kätte, me peame kas varianti 1
tegema hakkama või siis variandi 2(abstraktne) täielikult välja mõtlema.

päikest ja soojust (meil siin 8 kraadi päeval :S )
!
gerda