05.01.08

Lähenevad tähtajad

Tere ja head uut aastat!

Kas kõigi näitusetööd valmivad?
Üheskoos peame me aitama veel Liina S-i, kes tahab teha klassifotot puumajas, puumaja ees või puumaja katusel niipea, kui Marju on tagasi. Ta jõuab 25.jaanuaril kell 15 puumajja, aga võib-olla siis on juba veidi hilja, et loomulikku valgust kasutada?! 26. jaanuar võiks selles mõttes paremini sobida, aga ega mina ka ei tea valgustamistest eriti midagi.
Tuleb mõelda ka flaierite peale (ma kohtusin ühe inimesega, kes juhuslikult oli meie blogi lugenud, muide :D) ja need võiks seega välja trükkida. Liina R võiks sellega tegeleda iseenesest, sest ma sain aru, et ta jagab teemat. Kas me teeme enne 25ndat veel koosoleku või mitte? Marju peab küll seletama oma video eksponeerimise ideid, sest ma tean, et need tal muutusid.
Hobusepea põhiplaan jm on siin, Marju võiks oma plaanid märkida kaardile ja panna siia üles:
http://www.eaa.ee/hobusepea/eindex.htm

Ja me saime ka kultuurkapitalilt toetust.
Tuletan meelde, avamine on 30.jaanuaril.

Ärge ära külmuge!:)

Gerda

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kuidas see asi ongi. kas omafinantseeringut peab hiljem tšekkidega tõestama ka või?

Anonüümne ütles ...

tere!
1. hakkasin maalima
2. kui tegin foto maali jaoks.. UFFF!
esiteks, palusin, et ema pildistaks mind. (see oli vist karm aga oluline)
teiseks, +uskumatu+ kuna mina olin mõnusalt ketśupis ja noaga... naabrid kõrval majast nägid mind aknast ja helistasid.. ja viisakalt küsisid kas kõik on korras.
loodan, et need rumalad veidrused ikka mängivad minu tööga kaasa.

3. valgustamistes ma samuti pole spets.
4. enne 25at näeks teid hea meelega, kuid mul isiklikult ei ole midagi konstruktiivset edasiandmiseks, arutlemiseks. seega jälle: ma ei tea.

kuid... küsimused galerii kujundamise ja avamise(programmi) kohta on lahtised. + pressiteade.

anna

Anonüümne ütles ...

pressiteade jah. et see oleks päris lahe kui kedagi piinata blogi läbitöötamisega ja arusaamisega, mis meil toimub. ja siis me lisaksime kommentaare. naljakas oleks küll.
ja flaier flaier flaier!

omafinantseeringut vist ei pea tõestama.

7 põhjust, miks teha näitust: ütles ...

Olen nõus flaieri trükkimise enda peale võtma! arvan, et mingeid hunnikuid kuhugile pole vaja tekitada, kõige paremini toimib seinadele ja ustele kleepimine. Aga sellest te vist juba rääkisite.

Anonüümne ütles ...

tere, kes sa oled?:D liina rrrreismaa? väga meeldiv kui oled meie trükispets. vaata et siis ikka spets oled :)

Anonüümne ütles ...

hea oleks kui asi jõuaks minuni PDFina ja A4 formaadis.

carbonarypics ütles ...

Tere, olen vahepeal vähe jõudnud blogi vaadata, ent teie töhusus on väga muljetavaldav.

Gerdale õnnitlused kunstielamuse pakkumise eest Draakonis!

Mulle tundub, et klassi pildistamise peaks siiski 25. jaanuaril kell 15 korraldama, ma küsin kasvõi lisavalgust ehk välke juurde. Kui see teie plaanidega vähegi klapib. Me võiksime ju siis pärast ka veel näituse asju arutada kui vaja, et inimesed niisama ennast kooli ei ajaks. Mida arvate?

Kui teil on flaieri trükifaili tegemisel abi vaja, andke teada.

Liina S