20.01.08

f


siin on flaieri tagumise külje disain.

ma kujutan esimese küljena ette seda mac- i shoti, nagu anna see variant




ainult bussijutt, puhas blogi shot bussiteema kohal.


anna äkki sa teed võimalikult kiiresti. mu selle tagakülje mõõdud on 18,9 * 9, res. 270. kogemata tegin algselt veids vale formaadi... aga üks cm pole eriti vahet, äkki...( max laius oli muidu 20)


ok. ma loodan, et see tagumine pool on ok
marju

17 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

see Anna variant poole väiksemana ei ole loetav. flaier võiks olla loetav.

teiseks. kui mõõtmed jäävad sellised, mahub ühele A4-le 2 flaierit, läheb kallimaks. kui teha 1cm kitsam, mahuks kolm. (printer jätab umbes 0,5 cm valged servad igasse külge)

trükki tuleks viia fail, kus on kujundatud A4, seega A4 mõõtmetele paigutatud 3 (2?) flaierit.

Anonüümne ütles ...

http://bp0.blogger.com/_Ucr4LO9qsyI/R5QgkKpqoJI/AAAAAAAAACc/DYu9kVkvprg/s1600-h/buss.jpg

ok?

Anonüümne ütles ...

oi raisk.... see 270 resolutsioon on haige. vaata kui laiguliseks pilt läheb

Anonüümne ütles ...

http://bp3.blogger.com/_Ucr4LO9qsyI/R5Qki6pqoKI/AAAAAAAAACk/yoXmH3P4fJo/s1600-h/buss2.jpg

panen ka seda kus ma resolutsiooni ei muutnud.

Anonüümne ütles ...

270 resolutsioon tagab trükis parema kvaliteedi...

Anonüümne ütles ...

okou. oli jah 270 laiguline: aga anna, ära tee jpg-d trükiks. tee TIFF fail. ja veel, colour mode muuda cmyk-iks. ja kui sa oled juba cmykiks muutnud, siis asenda olemasolev punane värvitoon kõige eredama võimalikuga - trükis lähevad asjad kuidagi tumedamaks, on minu kogemus ja ta võiks ju ere olla. seda saad teha image>adjustments>replace colour kui sa ei peaks teadma.

Anonüümne ütles ...

laigulisust saab ära võib-olla kontrastsuse tõstmisega.

Anonüümne ütles ...

võimaluse korral oleks hea trükkida must-valgelt proovitrükk kusiganes, saab ettekujutuse milline ta õiges suuruses paberil on.

Anonüümne ütles ...

18,9 * 9= 1 flaier. mahub ju vabalt 3 tk A4-le, ma ei saa aru, pikkuses jääb ju üle 2,6 cm( 3*9=27). see flaierite vaheline ala ei pea olema ju täpselt 1cm, lõikamisel niipalju ka ära ei kao. kui ülesse ja alla jätta 0,5 cm, ja flaierite vahele jääb 0, 8cm + 0,8 cm. no sest piisab ma usun. ja laiuses jääb mõlemasse äärde 1cm.
????

mu arust see suurus iseenesest on päris suur flaieri kohta tegelt.mul siin käepärast üks sellistes mõõtmetes flaier, tekst raudselt mingi max 11pt- d. no jumalast normaalne on ja piisavalt suur tundub käes.

Anonüümne ütles ...

a, mul see probleem, et kui paigutan valget flaierit valgele, et kas peab olema ka mingi nn raamjoon või nad lõikavad sealt täpselt õige kompaga välja? kas peab äkki andma ka üksiku faili, et täpselt on näha,palju servadesse peab ruumi jääma?
kas ma peaks ka cmyk- i panema?

Anonüümne ütles ...

marju kui sul on must-valge siis colour mode võib olla ka grayscale...ma ei tea täpselt värki, pane vb cmyk...
flaierite vahele ühel lehel võib jääda 0,5.
pane valgele flaierile peenike raamjoon ümber ehk, ma ei usu, et nad lõikavad mingi spets masinaga.
mustvalge proovitrüki võib teha enda dokumendiprinterist, trükifirmas (koopia kolmes, on odav) tuleb teha värviline proovitrükk enne terve tiraazi(400) tegemist.

Anonüümne ütles ...

saatsin su maili peale normaalse tiffi.
kui sellest on veel kasu

te mingid hullunud proffid siin olete. mu kanaaju hakkab krõbisema

Anonüümne ütles ...

kõik sobib. homme tuleb liina tagasi, õudselt tahaks, et tema neid trükkimise asju ajaks. loodan väga.

aga nüüd siis polegi midagi:D

Anonüümne ütles ...

et siis mustvalge arvan et see palju parem jajaajaaaa, tulid tublid jätkake! antke teada kui asi valmis siis saan ka aidata =)

Anonüümne ütles ...

väga hea, ma ise ei oska arvutada.

ühesõnaga me laseme kusagil lõigata? mingi märge peaks ikka olema, kust lõigata. piisab, kui nurkades ristike.

Anonüümne ütles ...

ja flaierite vahele ikka 0 cm, muidu peab ju rohkem kordi lõikama. või no, küsida sellelst, kes lõikab.

Anonüümne ütles ...

liina ütles et flaierite vahel peaks ka 0,5 olema... marju juba saatis mulle sellise, kus on 0,5-d