19.01.08

Flaier jälle


Siin on minu kujundatud flaier, viimane variant. Kuidas tundub?
Gerda

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

noh jah.. selline flaier inimestele kõrgendatud tähelepanuga ja erilise süvenemisvõimuga.

minu "väga alternatiivne" variant:

http://bp2.blogger.com/_Ucr4LO9qsyI/R5H2KapqoDI/AAAAAAAAABs/jxFOBACNaa8/s1600-h/flaier.jpg

kuid ta on ilma firefoxi katuseta ja ilma KK logota, sest ma ei jõudnud seda lisada

Anonüümne ütles ...

ps. peale minu flairisse sekkumise.. ta ei läinud küll ei ilusamaks ega kontseptuaalselt palju õigemaks...
aga mu meelest tuleb ikka selgemaks teha, et tegu on pigem näituse promoga kui blogi....

Anonüümne ütles ...

aga, kui oleks kahepoolne flaier? üks pool on puhas blogi shot, nagu gerda variant, ainult ilma nende lisanditeta, nimed ja kuupäevad ja kellaajad ja teiselpool oleks musta kirjaga näiteks kogu info plus hobusepea ja kultuurkapitali logo ? kas on keerulisem valmistada, kallim ka vist?
praegune vist tõesti halvasti loetav,.... aga see aadressiriba äärde mu arust võiks ikka jääda

Anonüümne ütles ...

oota, sry, anna su variandil ikka oleks see aadressiriba ja firefoxiriba jne? sry
see kultuurkapitali logo tuleb ka lisada veel (anna variant), siis tegelt on ikka suht kirju, aga samas ...kaks poolt vist päästaks meid...

Anonüümne ütles ...

nii. arvan, et flaeirid-seina-peale* peavad olema sellised:
http://bp0.blogger.com/_Ucr4LO9qsyI/R5IrLqpqoEI/AAAAAAAAAB0/2FCe4k2r80A/s1600-h/eelteade.jpg


flaireid kahepoolsed siis bussijuttuga ja kahepoolsed.

Anonüümne ütles ...

teglt mulle meeldib, seal on aint mingi loll kirjaviga et "avamisele" sisaldab -ne-d, mis ei peaks seal olema. lihtsalt kuna kõik muu on korrektne, siis siin see vist häirib(näib nagu väga juhusliku tipe'mis veana).
AGA, kas ei peaks olema kõik ühtmoodi . et nagu vahel on ekas flaierid kinnitatud seinale nende rõhknõeltega, et saab seinalt ära võtta ? et mitte päris plakatipõhimõttel. ja panna näiteks kõrvuti rohkem kui üks flaier , üks kleepida ühtpidi ja teine teistpidi kõrvale, siis on kogu inf näha. see erinevate tegemine..., võibolla see on äge, a äkki ikka liiga palju. ma eelistaks ainult bussijutuga kahepoolseid.

Anonüümne ütles ...

mac' i shot näeb veids parem välja küll

Anonüümne ütles ...

raibe, oodake,

aga, kui anna uuele variandile lisada esiküljele selle "hobusepea galeriis" asemele hobusepea logo ja panna esiküljele kusagile kultuurkapitali logo, mille äkki võiks teha väiksemaks, siis vist isegi võiks olla ühepoolne flaier. mac'i versioon tõepoolest pakub vähem infomüra.

Anonüümne ütles ...

"AGA, kas ei peaks olema kõik ühtmoodi . et nagu vahel on ekas flaierid kinnitatud seinale nende rõhknõeltega, et saab seinalt ära võtta ? et mitte päris plakatipõhimõttel. ja panna näiteks kõrvuti rohkem kui üks flaier , üks kleepida ühtpidi ja teine teistpidi kõrvale, siis on kogu inf näha. see erinevate tegemine..., võibolla see on äge, a äkki ikka liiga palju. ma eelistaks ainult bussijutuga kahepoolseid."
++ olen sellega nõus.

Anonüümne ütles ...

kui suurlt see on plaanis välja trükkida? flaier peab olema loetav. kui jääb see, mis rääkisime kunagi, et 3 tk A4-le, siis see ei tule loetav, tekst läheb liiga tillukeseks.

olen kahepoolse poolt. ühel pool puhtalt lõige blogist (loetavuse eesmärgil peaks olema teistsugune lõige), teisel pool mustaga valgel jutt näitusest (pealkiri, avamise aeg, meie nimed) ja logod.
see ei ole ülemäära keeruline. kui teine pool on mustvalge, siis ei lisandu ka suurt hinda. (1 kroon, kui õigesti mäletan. Liinagi ju teadis neid?)

Anonüümne ütles ...

Jah, ilmselt nii see on