14.12.07

SUUR TAASKOHTUMINE

Tere! Et pühadeaeg oleks veelgi meeldivam, tuleks korra võimalikult suures koosseisus kokku saada. On teada, et:
Kaido sõidab ära 28.dets, Liina R on ära samuti alates 28.dets(kuni 7.jaan), Helen on umbes 20. detsembrist Tallinnas. Anna on tagasi, Marju aga tuleb alles 25. jaanuariks.
Kujutan ette, et 27.dets, neljapäev, sobib kõige paremini, ametlikud jõulud on läbi. Võib-olla ka 26. Kuidas tundub? Liina S, millal sina saad?
Kahe kadunud pojaga võib ju huvitav olla!

Ootan kommentaare!
Gerda

18 kommentaari:

carbonarypics ütles ...

Tere,

olen kallilt kodumaalt ära 26.-28. detsembrini. Paha lugu, tahaksin väga meid kõiki koos näha.
Millal teile sobiks näituse jaoks ühispildistamine koolis? Kas jaanuari teisel nädalal, ütleme et 9. jaanuaril kell 14 näiteks? Või siis 26. jaanuaril, kui Marju on juba tagasi. Kui näitus avatakse 30.01., siis ju ma jõuaksin suurendada pilti küll näituseks.
Kas Veronika, Sergei ja Greetel vaatavad seda blogi või peaksin nendega eraldi ühendust võtma?

vabandust, kui ma siin midagi valesti blogin, see on mul esmakasutus...

Seniks aga kõige paremat, jõulurahu ka!
Liina

Anonüümne ütles ...

Täpsustus, mina olen koguaeg Tartus, aga tulen Tallinna, kui vaja. Ja jaanuaris trükkima millalgi, kuupäevi veel ei tea.

Aga kokkusaamine... Kas enne jõule on liiga kiire? Millalgi enne jõule olen ma ühel õhtul kindlasti Tartus, aga kuupäev pole kindel veel. Muidu paistab 20-23 kõigile sobivat. Või siis juba pärast 7. jaanuari (Millal Ole tagasi on?)

Oh imekaunid jõulukaunistused igal sammul.

Päikest!
Helen

carbonarypics ütles ...

Mulle sobib ka enne jõule. Või siis jaanuaris.

LS

Anonüümne ütles ...

tere.

enne jõule mulle sobib ka. miks mitte. ma juba ei karda kohalikke inimesi ja minu ajaorganiseerimine on on konstantselt p***es; nädalarvudest sõltumatu.

arrivederci,
anna.

Anonüümne ütles ...

Olen ära 28. detsember kuni 4. jaanuar (kaasa arvatud). Igal muul ajal olen teretulnud ja teie käsutuses.Nii et pidulik kohtumine, kas enne kui Liina S. ära läheb või siis pärast 4. jaanuari.
Muuseas, kas teile võiks vastuvõetav olla reedel 21. detsembril koguneda minu video filmimisele? Mul oleks vaja umbes 15 inimest, et kui saaksite veel sõpru-sõbrannasid kaasa kahmata? Teeksime EKAs. Kellaajast räägime veel eraldi.
Kaido

Anonüümne ütles ...

Tulen Tallinna 20. (hetkel on plaan selline) õhtuks, seega sobib ka video filmimine. Kas suurkohtumine võiks kaa olla kunagi 20 või 21? Mulle oleks vist kõikse parem. Või jaanuaris.

Anonüümne ütles ...

21.dets sobib mulle videovõteteks küll...

aga võiks kohtuda enne uut aastat, sest pärast on mul mahti üsna tõenäoliselt peale 7ndat jaanuari, teadagi miks.
25.dets hommik sobiks mulle, hiljem mitte. 21-22 dets aga kuidas sobivad? variant peale video filmimist, aga kui on keeruline, siis laupäev minu jaoks jällegi sobib, kuidas teile?

carbonarypics ütles ...

Tere,

mulle laupäev sobib, kui väga pikaks ei lähe.

LS

Anonüümne ütles ...

laupäeval 22.l mu plaanis on saada "šokirokki" armastajaks ja kell 7 minna marilyn manson'i kontserdlile.(ma pean ju oma pseudoemo staatuse tõestama) *tulge kaasa :)
ja

"21.dets sobib mulle videovõteteks küll..." (c.)

anna

Anonüümne ütles ...

anna käis eesti raudtee koori jõulukontserdil rannamõisa kirikus ka, siin avaldub tema mitmekülgne maitse :D ei tegelt, mul oli selle üle jube hea meel!

aga kuna liina s tahab laupäeval, teistel ei paista olevat suuri vastuväiteid, siis äkki? ehkki kaido ütles et reede on ok, aga siis äkki laupäev ka?!

greetel, sergei, veronika ei vaata seda blogi, ma arvan. seega nendega peaks eraldi ühendust võtma. ja kuna mõistlik on helistada, siis:
veronika 55999737
sergei 58408719
greetel 56644025

jõudu kõigile

carbonarypics ütles ...

tere,

mul on täiesti ükskõik, kas reedel või laupäeval. Kui reedel on teil
üle Kaido selja hüppamine, siis on nagunii kõik seal ja oleks ju
mõistlik need kaks kohtumist ühendada, üks järgneb teisele?

ah?

kõige paremat,
liina s

Anonüümne ütles ...

võiks jah olla reedel nõlemad.

Anonüümne ütles ...

kas on home mõlemad siis? mis kell? kus?

Anonüümne ütles ...

ütlesin liina siibile, et organiseerin kokkusaamise laupäevaks.

mulle just meeldib laupäev, sest ma olen väsinud. tahan rõõmsalt tulla.

kas laupäev kell 13 sobiks?

Anonüümne ütles ...

ps millal pagan see kulka ära otsustab, kellele ta raha annab?

carbonarypics ütles ...

tere, mulle sobib. kas koolis puumajas?

ps. mina ei ole kulkas, ei tea, millal nad otsustavad, tavaliselt peaks jaanuari alguses olema

tervitustega,
liina s

Anonüümne ütles ...

minu jaoks mida varem, seda parem, st eelistaks enne 13, aga ega see 13 kah ülemäära hilja ei ole.
puumajas. jah?

Anonüümne ütles ...

okei, kokkulepitud, puumajas. seal on nüüd palju ruumi.