05.12.07

Flaier




kumb meeldib rohkem?
ühe tegin heledamaks sest arvutite monitorid on erinevad ja mulle tundus et screenshot oli jube tume, tegelikult ei olnudki. nii et seda saab veel muuta... minuarust teine on parem, esiteks jutt on seal seda tüüpi, mis põhiosa blogist on/peaks olema. ja see on põnevam kui "asi iseeneses" ehk blog sellest kuidas blogi promoda. või mis arvate? ja ilusam vorm on ka. esimene on minu väike läpakaekraan, teine on laiekraani pealt võetud ja veel lõigatud umbes flaierikujuliseks.
gerda

17 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

2. on parem.
aga peaks mqtlema veel blogi

kirjelduse peale. ketkel see jutt lingist ja passivsetest-aktiivsetest diskussioonidest on mitte heas mqttes naiivne.
ja ma kahtlen, et kqik neid promo- ja kujundamisteemad on seda v'aart, et olla meie hyper-informatiivses blogis.
aga ma vqin ka eksida.

Anonüümne ütles ...

jah mulle tundub ka kahtlane. aga samas siin on hea arutada kõiki asju anyway. ehkki esimesel pilgul võib see jätta mitte sellise mulje, nagu me soovisime. need on tõesti viimased asjad, mida keegi tahaks teada.

kirjeldust tuleks jah kuidagi muuta.
produtseerime nüüd lööklauseid! ma täna bussis sõites mõtlen...

Anonüümne ütles ...

kirjutasin artshokki, et kas saaks avaldada järgneva lõigu blabla, aga ju siis polnud eriti usutav ja blogi kirjelduse peale mõtleme- olen nõus.
et foorumisse võiks edaspidi saata ka tegelt selle flaieri, aga tavaline attatch ei lähe läbi seal vist, ma ei tea kuidas see saaks võimalikuks. et saata lihtsalt aadress siis nagu juba mainiti.?

ja mulle meeldib teine rohkem, kas jääbki see anna tapmise lõik? või?

aga meilidele võiks saata kindlalt seda, näiteks sellelt samalt aadressilt (või oleks parem kellegi personaalne aadress) et saata ainult flaier.
ma pole ikka veel kindel kas peaks seda flaierit reaalselt trükkima ja seeläbi levitama. ses mõttes on see ikka üsna spetsiifiline blog, kas on mõtet. et kuidagi hästi esineda webis neis kohtades, kuhu satuvad isikud , keda see võiks huvitada. no tegelt see sama võiks olla ka reaalne näituse plakat(flyer), et äkki materiaalset võiks selle vahetult enne näitust käiku lasta ja siis oleks esiplaanil blogitud tekst näituse toimumise koha ja aja ja osavõtjatega jne. äkki?

Anonüümne ütles ...

ma sain aru et flaier kui tükk suvalisest kohast blogis on hea selles mõttes, et keegi pole lahti seletanud mis asi see on, aga jutu järgi, mis seal leidub, võib tekkida huvi. kellelegi ei meeldi, kui talle asju pähe määritakse. võimalik et jutt mida meie omavahel räägime(ja oli anna postis) võib kunstisõpru huvitada. igaühele meeldib ISE avastada.

aga mõtlesin ka et äkki saata meili peale flaieri, aga samas on alati lihtsam klikata internetileheküljele kui avada attachmenti, eriti foorumis. seetõttu teen ettepaneku võtta näiteks mingi lõik kellegi postitusest(meilist), mis oleks kurioosumlik, aga huvitav ja panna see siis kirjelduseks lingi juurde. ja flaieril ka ei pea olema anna tapmisjutt, see lihtsalt sattus ette ja oli iseenesest põnevam tekst kõige hiljutisematest postitustest. võib ka seda juttu lääne-euroopa ja ida-euroopa kunstimeelsuse erinevustest, aga see on ka veel eriti spetsiifiline. ma rääkisin sellest ühele programmeerijale, ta suht ajas silmad suureks, naersime, et jah väga spetsiifiline erialateema.

aga eka jaoks võiks ikka teha flaiereid...või siis lihtsalt plakati mõttes, kleepida vabade kunstide klassiustele, nagu kombeks. ei lähe palju maksma, kui nii vähe. aga vähemalt midagi silmatorkavat, punane ka.

Anonüümne ütles ...

"Ainult et mõned kuud hiljem tundusid tookordsed mõtted hajunud olevat, ja meil oli dilemma, kas jätta näitus ära või valida uus teema. Üritasime viimast ja tuli välja, et isiksused meie grupis on liialt erinevad, ja konsensust ei saavutatud. Lõpuks üks väljapakutud teema tõstis tuure: “x põhjust miks teha näitust”. Kuna me kõik otsisime üht teemat ja ikkagi tahtsime seda teha, siis pidi meil igaühel selleks olema põhjus, sest lihtsalt niisama ju keegi vastutuult ei jookse."


mis sellest arvate kirjelduseks näiteks? võib ka midagi radikaalsemat :D

Anonüümne ütles ...

nüüd vist midagi radikaalsemat juba, aga äkki midagi meilinduse algusaegadest, need esimesed planeerimised ja lõppideele tulemise lõikudest.
ma ei tea praegu , mõtlen.

Anonüümne ütles ...

seletasin eile neile, et kirjutagu
mingi lause, põhjendamaks, mis nad seda konkreetset näitust teevad. ja
siis tuli jälle jutuks, et nad teevad näitust näituse pärast... masendav.
aga neile meeldis igaljuhul 8 põhjust ja nad lubasid järgmiseks korraks
võtta kaasa lause, mis nad kirjutasid, või põhjuse, mis välja mõtlesid ja
heal juhul kavandeid ka, et vaadata ja kritiseerida üksteist, ja näha, kas
ideedes on midagi lubavat.

võib olla minu esialgne koostööprojekti ettekujutus oli liiga idealistlik.
mulle meeldiks koostöö juures:
- egoismist loobumine. egod ei konkureeri, ei võistle, vaid töötavad koos. sest on olemas mingi tähtsam kui positsioneerimine. on olemas idee, teema, probleem, küsimus.
- vabaduse(tavalises sõnatähenduses) piiramine on pigem eelis kui puudus. ja tglt see vabaduse piiramine ja teiste inimeste "suurte" ideedega kaasa minek ongi ju koostöö point. (no mis ma räägin.. see on ju nii ilmne)
- valmis "asi" peaks olema tõesti tervik... mitte kureeritud näitus.

- iseenesest "on tekkinud küsimus: miks pagana pärast me üldse seda näitust teeme, seega teema on aus, isiklik, meie jaoks aktuaalne
- "see on üks väheseid asju, mille suhtes kõik meie seltskonnast suudavad ennast -positsioneerida-...st kõigil on põhjused paratamatult ja nii on materjal näituseks juba iseenesest olemas."
- "meie grupis on rohkem egosid kes ei suuda lahendada konkreetsemat teemat oma peaga ja ei taha mõne teise isiku totaalsete ideedega ka kaasa minna sest et see pole "temale omane". . siis muid lahendusi eriti ei jäägi..."
(tekkis teatav konsensus sellise teema valikul, sest teised teemad ei läinud läbi oma liigse konkreetsuse tõttu, mis oli omane ühele või teisele persoonile ja kajastas vaid tema positsiooni.)



üks neist kolmest ja kärpida siis(või ka mitte)?

Anonüümne ütles ...

esimene vist, tundub.see on kuidagi kirjanduslik - üks seltskonnast räägib teisele kolmandatest isikutest. see äkki annab meie flaieri reaalsele lugejale võimaluse "osaleda" vestluses.ja suht palju on juttu sellest, mis tegelikult toimub, ma arvan, et see võiks nii olla. flayeri disaini osas mul mingeid pretensioone pole, a äkki ikka levitaks kuidagi spetsiaalselt. et meilidele, eks. veelkord foorumisse , ma ei tea, mis on artishokiga ja siis tõesti mingi eka stendile,aga ma arvan, et mitte väga palju.ok, äkki hobusepea sinna flayerite kohta ukse kõrval, no puumajja uksele või nii. et mitte hunnikut eka fuajee aknalauale. võibolla veel galeriidesse , kus on spets koht , hell hunt, von krahl,juuksur... but ...meie blog hakkab kuidagi lahjaks ka jääma siin vaikselt. kas liina r. on olemas veel ?
mingi selline hästi õhuke paber meeldiks, mitte päris tavaline printer aga ma ei tea ,kuidas sellise printimine käib , aga võiks olla värviline, õhuke kalka?, äkki see läheb liiga spetsiks

Anonüümne ütles ...

kui trükime punase ja rohelise värviga nagu blogigi, siis ma arvan, et kalka ei sobi, sest siis jääb üldmulje sõna otseses mõttes lahjaks ja õhukeseks. kui eredad värvid, siis tavaliselt sobib korralik kriitpaber nii et värvid säravad ja tekst on ka loetav. ainus spets asi mis võib teha on lasta see fail "ilmutada" läikivale fotopaberile - see on kvaliteet ja sära :D aga ehk pole vaja. ent õhuke, ma arvan, ei ole väga hea...

me liinaga mõtlesime ka seda, et kuskile hunnikut pole mõtet panna, eka fuajeesse jäävadki need hunnikud tavaliselt. aga vabade kunstide ustele v stendile, jah, galeriidesse, paari pubiklubisse jne. ütleme ekasse 5, galeriidesse 20, pubiklubidesse 20? + varuks 5 oleks kokku 50 tk ..kuna 3 mahub A4-le ära vist, siis Jajaas saab välja trükkida need 272 krooni eest esialgsete arvestuste kohaselt. pole ju väga suur summa. võime omavahel lihtsalt ära jaotada.

liina r natuke blokib, et temale ei meeldi emaile saata ja blogida üldsegi ei meeldi. talle vist väga ei meeldinud ka blogi idee, aga kuna ta arvamust tol hetkel ei avaldanud... ta ei olevat lugenud kuu aega oma emaile. aga eks ise teab. ütles, et mingi hetk tahab oma maali kohta tagasisidet saada.

aga mina arvasin, et nii selle tõttu, et liina r ei kirjuta kui et helen ja anna tulevad varsti tagasi ja et kaido ja liina s pole ka kaua midagi sekka öelnud, võiks teha reaalse kokkusaamise, et lihtsalt arutada ja rääkida ja mõelda, mis meil on ja kuidas kõik on ajas muutunud. sest muidu ongi ainult kaugkõned ja ÜHIS muutub lihtsalt VIRTUAALiks

Anonüümne ütles ...

JA, SIIS ÄKKI OOTABKI NENDE FLAIERITEGA KA NIIKAUA, ET ENAM POLE MÕTET VÄGA KIIRUSTADA VIST , JÕULUD ANYWAYS,

Anonüümne ütles ...

tere

jah.
tekst... see gerda tekst "nendes" sobib kõige paremini.

ja praegu ei oska midagi lisada.

ah... mu koolis siin oli üks näitus...
kus oligi lihsalt välja trükkitud mailid seina peal. mailid 3e inimeste vahel, kes rääkisid koostööprojektist: 2 tudengid ja 1 õppejõud. nende projekt lõppes sellega, et nad ei tahtnud enam üksteist näha. (võin fotod näidata pärast ka)

aga. ma tulen tallinna varem. tähendab teisipäeval olen juba kindlasti .. maa peal..

Anonüümne ütles ...

mina olen kah teisipäeval, aga järgmisel, 18. mh, kohe praegu tahan koju, urr. kohtume kohe siis? ma jõuaks linna nelja-poole viie paiku õhtal. korraks mähele ja ruttu-ruttu Tartu oli esialgne plaan. hiljem läheks liiga jõuluks kätte? või ka mitte. a tulge teie hoopis kaa Tartu :P aga. ma võin millaliganes tagasi tulla Tallinna.

ühinen arvamusega, et Gerda tekst nendest on flaierile hea. kas see on mõnest kirjast kellelegi või märkmetest iseendale?

erksad toonid lihtsalt kalkal ei ole erksad.

Anonüümne ütles ...

jah.. ma eelistaks mitte 18.. hiljem.

Anonüümne ütles ...

nii. mina algul mõtlesin, et see minu kirjutatud tekst(võetud samast blogist) võiks olla kirjeldus, mis saata meilide peale. kas paneme selle ka siis flaieritele?

aga siis anna varsti kohtume ;)

Anonüümne ütles ...

ok kommentaarid väljastpoolt: marti arvas, et see minu "kirjanduslik" katkend on liiga väheatraktiivne ja padudiip. äkki reklaamiks blogi siis ikkagi selle bussisõidu ja enesetapu jutuga. ja hiljem NÄITUSE kirjeldus oleks juba sisulisem. ? sest tähtis on äratada lugejas mingit tunnet. nagu filmi treiler põhimõtteliselt.

Anonüümne ütles ...

ok.
uff.. jah.
kui meil on hea# kontekst ja hea# sihtipublik siis tõesti(kahjuks? õnneks?) isiklik tekst bussisõidust töötaks parmeni.

oh ma olen jälle ennast ära kaotanud nendes kõikides erinevustes ja vastuoludes.

mingi väljamõeldud apokalüpsis. enne tagasitulekut üriatn neid.. kostruktiivseid kokkuvõtteid teha. jälle konstantselt mõtlen selle peale, et kõikvõimalikud erinevused(kultuur, eetillised ja moraalsed põhimõtted, riligioon, rahhvus) kaovad ära. ja seega ma kõige rohkem hindan neid erinevusi mis on alles. seega pealiskaudselt jumaldan distantse ja kontraste ja käitumisviise mis on sobimatu.

ja seega jälle kardan, et ma üritades olla progressivne ja kaasaegne olen tegelikult totaalne dekadentsi pooldaja.

Anonüümne ütles ...

Tere, siin minu esimene comment: jah, number kaks on parem! Kuigi, kas anna enesetapu põhjus on kõige parem valik tekstiks, pole kindel. Aga kuna valik tuleb teha siis arvan et sobib.